Wednesday, 21 March 2012

SPM..SPM... nervous x adik2?

Hari ni keluar secara rasminya keputusan SPM.. Kpd adik2 yg ambil exam, korang nervous x skrg nie..? Haruslah nervous tahap paling maksima kan.. Moga2 kptsn yang dpt nanti berbaloi dengan usaha yang telah dilakukan sblm nie.. 

Berdasarkan Pembentangan Analisis Keputusan SPM 2011, indeks gred purata bertambah baik berbanding pada tahun 2010..  ini jelas menunjukkan taraf pendidikan negara kita semakin tinggi dan budak-budak skrg pun dah semakin bijak.

Bagi sesiapa yang belum ambil lagi keputusan kt sekolah, korang boleh check melalui SMS je.. tapi kalau rumah dekat dgn sekolah, lebih baik pergi ambil sendiri je.. Lgpn boleh jumpa dgn kawan2 dan share keputusan dgn kawan2.  Cara nk semak keputusan SPM melalui SMS :


1 comment:

  1. neves lah..hehe..dgr kta byk dpt straight A..;-)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.