Thursday, 1 March 2012

Kenali Diri Melalui Rambut

Cm best je tajuk ni kan.. Jom check it out!!



  • Rambut Panjang : Bukan saja menampilkan rambut seksi tetapi juga menunjukkan anda ingin kelihatan muda, sihat dan feminin serta ayu. 
  • Rambut Pendek : Anda dilambangkan seorang yang berpewatakan lurus dan suka berterus terang.  Mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu risau jika ada yang memperkatakan tentang diri anda
  • Lurus : sifat semulajadi seorang wanita begitu ketara pada diri anda.  Anda mempunyai perwatakan jujur dan boleh dipercayai.
  • Diikat : Menggayakan rambut seperti ini menunjukkan anda tetap mahu kelihatan feminin dan tidak begitu risau jika kelihatan matang 
  • Dilepas : Seorang yang boleh diajak bersosial tetapi dikategorikan orang yang tidak mempunyai keyakinan diri.  Anda sebenarnya menggunakan rambut untuk sembunyikan sesuatu kelemahan yang ada pada diri sendiri.  

So, agak-agak korang dalam kategori mana? 


Sumber : Majalah Wanita 

7 comments:

  1. tu la.. mgkn nie sbb ada org dh ada buat kajian pasal personaliti diri dan jenis rambut kot..

    ReplyDelete
  2. kalau lelaki pun same ker?? hihihihihi....

    ReplyDelete
  3. masya.. x pasti plak tue.. hehe

    ReplyDelete
  4. alahhhh.....aku ktegori rmbut yg dlepas la....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.