Monday 4 June 2012

Cherita bulan Mei

Hy oll's.. rasanya cm dh lama sgt dh x update blog.. kesuntukan masa dan idea. ;p 

Sepanjang Mei lepas, byk kejadian yg happy2.. 
so, dikesempatan ini aku nk kumpulkan semua peristiwa dan buat ucapan sempena kejadian2 tersebut.. hehe... 

1. Happy Birthday to Abah.. yg ke-51.. dan Happy Mother's day to my mum.. Kami adik-beradik berkumpul dan buat jamuan makan kecil-kecilan sempena meraikannya.

To abah : Selamat panjang umur, dimurahkan rezeki dan sihat-sihat selalu.. :)

To mama : Happy mother's day.. terima kasih cz be the best + great mother to us.. ur the best in the world!! love u.. :) 


2.  Happy 1st Anniversary to my husband and me. Semoga perkahwinan kita sentiasa dilimpahi dengan keberkatanNya, kebahagiaan yang melimpah2 dan semoga impian kita nk dapat baby comel2 dimakbulkan.. Insya Allah.. I love u forever n ever......... :) 
3.  Congratulation's to my sister..Farah Alias cz secara rasminya telah menjadi graduan.. Majlis Konvokesyen telah diadakan di Dewan Jubli Perak, Kuantan, Pahang.. So, i wish u good luck for your future..  :)  



Sekian stories utk bulan Mei.. hehe.. Untuk bulan Jun, ada 2 kejadian yg akan berlaku.. Jeng jeng jeng.. akan diceritakan dalam entry yg seterusnya... ;p 

5 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.