Thursday 14 May 2015

Damailah di sana..

11 Mei 2015.. perginya nenek tersayang kepada Pencipta.. damailah di sana.. kami anak cucu cicit mengirimkan rasa rindu dengan al fatihah dan doa.. kita ketemu "di sana" nanti ya.. semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan beramal soleh. Insya Allah.. Al Fatihah..

p/s : setahun dua ni dapat dirasakan kematian berada disekeliling dan terlalu hampir, kerana ramai ahli keluarga dan kawan-kawan terdekat dijemput Ilahi.. mungkin ada sesuatu yang Allah mahu mengajarku daripada peristiwa-peristiwa ini.. semoga aku tidak lupa dan tidak lalai dengan kehidupan duniawi semata-mata..  ada lagi kehidupan yang menanti selepas ini...bagaimanakah nasibku di sana nanti...ya Allah... 

1 comment:

  1. Свадьба: где проститутки в Харькове
    Эффектная внешность и сумасшедший темперамент заставит тебя трепетать от желания и вожделения. Ты будешь кончать бесконечно Диогена спросили, почему он не любит людей — ни плохих, ни хороших. Философ ответил:

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.